Спір з авіакомпанією

Компенсації та спір з авіакомпанією, стягнення збитків з авіакомпанії та компенсацій.


Судові спори з авіаперевізниками, спір з авіакомпанією та компенсації

Послуги немає.

Щорічно все більше громадян користуються послугами вітчизняних та іноземних авіакомпаній при здійсненні регулярних і чартерних рейсів як всередині країни так і за кордон. Не завжди сервіс, який надається авіакомпаніями відповідає встановленим міжнародним стандартам і вимогам законодавства. І як наслідок, в наявності пряме порушення прав пасажирів, як споживачів. Дані порушення в результаті, можуть спричинити за собою обґрунтовані і законні вимоги з боку пасажирів по відшкодуванню витрат за неякісно надану сервіс та компенсацій. Компенсація не залежить від характеру рейсу (міжнародний або внутрішній).

 

Ми надаємо юридичні послуги у спорах і стягнення компенсацій з авіакомпаній в Україні, Польщі, Туреччини, Італії, Іспанії, Великобританії, Франції, Литві, Чехії, Німеччини, Греції та інших країн для клієнтів з усього світу. Наші адвокати та юристи мають позитивний досвід у спорах про компенсації пасажирам з різних авіакомпаній: Аєросвіт, Дніпроавіа, Эйр Онікс, МАУ, Emirates Airline, KLM, Pegasus Airlines, WizzAir, Lufthansa, Turkish Airlines, Air France, Austrian Airlines, Air Baltic, Atlas Global, Delta Airlines, British Airways, UTair, Wind Rose і інші. Відповідачем від імені міжнародних (іноземних) авіакомпаній виступають їх представництва.

 

Питання порядку надання послуг авіаперевезень пасажирів, відповідальності та компенсацій передбачені внутрішнім законодавством країни, міжнародними угодами та конвенціями.

 

Підстави для виплати компенсацій пасажирам авіаперевізником:

 

  • відмова в перевезенні
  • скасування рейсу
  • затримка рейсу
  • зниження класу обслуговування
  • затримка у перевезенні багажу
  • втрата багажу
  • загибель або заподіяння тілесного ушкодження пасажиру

 

Компенсація в разі відмови пасажиру в перевезенні. Авіакомпанія повинна провести опитування пасажирів для дотримання їх прав з метою виявити бажаючих добровільно відмовитися від перельоту в обмін на компенсацію, а також запропонувати пасажиру повернути витрачені на покупку авіаквитка гроші або змінити його маршрут (дату вильоту). Якщо не знайшлося пасажирів що добровільно відмовилися від перельоту, авіакомпанія має право відмовити пасажиру в праві перевезення проти їх волі. В такому випадку виплата компенсації залежить від дальності рейсу і становить 250-600 євро і не звільняє від обов'язку надати авіапасажирові на вибір певні послуги і відшкодування витрат (повернути вартість квитка, перенести виліт, надати харчування, номери в готелі та інше). У деяких випадках авіакомпанія має право зменшити компенсацію на 50%, при наявності певних умов.

 

Компенсація пасажиру за скасування рейсу. Авіакомпанія повинна повернути повну вартість авіаквитка або невикористаних сегментів протягом 7 днів, або змінити маршрут і відправити пасажира при першій нагоді або в більш пізній термін при бажанні пасажира і наявності вільних місць. Пасажир також має право на отримання грошової компенсації, якщо його не поінформували про скасування рейсу в встановлені законодавством терміни. В такому випадку виплата компенсації залежить від дальності рейсу і становить 250-600 євро і не звільняє від обов'язку надати авіапасажирові на вибір певні послуги і відшкодування витрат (повернути вартість квитка, перенести виліт, надати харчування, номери в готелі та інше). У деяких випадках авіакомпанія має право зменшити компенсацію на 50%, при наявності певних умов.

 

Компенсація пасажиру за затримку рейсу. У разі затримки рейсу на строк перевищує 5 годин перевізник повинен запропонувати пасажирам: відшкодування повної вартості квитка якщо рейс більше не задовольняє потреби пасажира, а також при необхідності забезпечити зворотний рейс в початковий пункт відправлення; зміна маршруту до кінцевого пункту призначення - при першій нагоді або в пізній час за бажанням пасажира.

 

Компенсація клієнту за зниження класу обслуговування. Якщо перевізник розміщує пасажира у класі, нижче того, який вказаний в його квитку, то він протягом семи днів повинен відшкодувати пасажиру від 30-70% від застосованого тарифу.

 

Компенсація пасажиру за затримку в перевезенні багажу в разі неприбуття багажу в пункт призначення разом з пасажиром, обмежується сумою еквівалентною 50 доларів США.

 

Компенсація пасажиру за втрату багажу. Якщо багаж не знайдено протягом 21 дня, то авіакомпанія зобов'язана сплатити матеріальні збитки. Компенсація розраховується за принципом: 20 доларів за 1 кг. ваги, без урахування вартість речей які перебували в багажі.

 

Компенсація в разі загибелі або заподіяння тілесного шкоди. Перевізник несе відповідальність за шкоду, яка спричинила загибель або тілесне ушкодження пасажира, тільки за умови, що подія, яка стала причиною загибелі або ушкодження, відбулася на борту повітряного судна або під час посадки чи висадки пасажира.

 

Перевізник не може виключити або обмежити свою відповідальність за шкоду, яка спричинила загибель або тілесне ушкодження пасажира, сумою в розмірі 113 100 СПЗ (спеціальне право запозичення) для кожного пасажира. Перевізник повинен негайно, але в будь-якому випадку не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після ідентифікації фізичної особи, яка має право на отримання компенсації, здійснити авансовий платіж, який не повинен бути менше ніж 16000 СПЗ.

 

Термін позовної давності з питань стягнення компенсацій з авіакомпаній становить 3 роки і відповідно позов до суду може бути прийнятий протягом трьох років з моменту, коли пасажиру стало відомо про порушення його права.

 

Наші адвокати у спорах з авіакомпаніями підготують всі необхідні документи для звернення з питань стягнення компенсації до авіакомпанію або до суду. Адвокати по спорах з авіаперевізниками надають юридичні послуги російською, українською, англійською та польською мовами.