Юридичний захист прав споживачів, заміна товару неналежної якості, повернення коштів за товар неналежної якості чи зіпсований товар, гарантійний ремонт.
Багато громадян стикаються з питаннями порушення їхніх прав як споживачів при купівлі того чи іншого товару та послуг. Часто виникає необхідністю придбати товари та послуги, що відповідають певним вимогам та побажанням. Не завжди дані придбання виправдовують запити споживачів та відповідають встановленим нормам чи стандартам. Законодавством передбачено права та гарантії захисту прав споживачів.
Захист прав споживачів та покупців
Послуги адвоката із захисту прав споживачів:
- юридична консультація щодо захисту прав споживачів;
- ведення переговорів з продавцем товарів або постачальником послуг та претензійна робота;
- звернення до рганізацій з захисту прав споживачів;
- досудове врегулювання з питань захисту прав споживачів;
- захист прав споживачів у суді.
Сфери дії законодавства про захист прав споживачів найрізноманітніші: купівля товарів, побутової техніки, оргтехніки, отягу та засобів звязку, участь у пайовому житла, купівля нерухомості на первинному ринку, проведення ремонтно-будівельних робіт, купівля непродовольчих товарів та продуктів харчування, придбання меблів, надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, купівля та ремонт автомобілів, здобуття платної освіти, здійснення авіаперельотів, поїздок та перевезень залізничним та автомобільним транспортом, поштові та кур'єрські сервіси тощо.
Споживач має право відповідно до законодавства: вимагати дотримання власних прав; вимагати здійснити повернення товару або обмін товару; вимагати від недобросовісного продавця відшкодувати матеріальні витрати; вимагати повернення коштів, витрачених на товар чи надання послуги; вимагати виплати штрафних санкцій. Наші юристи та адвокати з захисту прав споживачів зведуть до мінімуму можливість продавця або постачальника послуги уникнути відповідальності в порядку законодавства про захист прав споживачів.
Випадки порушення прав споживачів: повернення чи обмін товару неналежної якості; зниження вартості товару неналежної якості чи без заявлених характеристик; безоплатне усунення недоліків чи пошкоджень товару; відшкодування понесених витрат на усунення недоліків та ушкоджень; розірвання договору та повернення витрачені на придбання товару чи послуги грошей; заміна придбаного товару із суттєвими недоліками.